En valig dag

Nyåret 2009 eller 2010 minns inte vilket nyår

Det första jag ska göra nu är att önska Elza ett stort grattis på födelsedagen.
Nästa år blir både Elza och jag tant och det är med stolthet eller vad säger du Elza?

Har egentligen inte gjort så mycket idag. Har haft ont i huvudet stort sett hela förmiddagen så jag har varit sängliggandes. Inget som man direkt ser fram emot om man säger så, dock inget man kan göra åt mer än att ta en treo och sedan försöka ha det så mörkt som möjligt.
Ska dra fram dammsugaren och ta ett varv i hallen igen. Förstår inte att det kan bli så mycket grus på några få dagar. Undrar vad jag gör när jag går ut då det alltid följer med tre kilo grus in.

Publicerat: 2011-12-28 @ 14:21:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!