Bild serie

 Längtar till sommaren även om jag ser fram emot vintern.  

Har bakat en av kakorna men jag blev missnöjd med dem måste jag erkänna, platta som pannkakor, torra och bleka som en omogen jordgubbe. Får bege mig imorgon köpa hem mer nötkärnor och allt vad jag nu kan behöva. Jag brukar inte misslyckas med nöttoppar i vanliga fall. Undrar vad det är för fel och varför allt ska gå åt pipsvängen just nu!





Funderar på att göra något annorlunda men vet inte vad än. Förändra och göra något nytt för ovanlighetens skull.
Skulle vilja gå längs en äng och bara njuta av sommarvärmen och nyblommande ängsblommor.
Låter det knäppt eller är det normalt?




Undrar hur det är att vara en plastpåse från ingenstans och vara helt själv utan att behöva tänka på andra. Att bara kunna flyga iväg dit vinden bär. Skulle vara härligt, att bara vara och fånga stunden för att sedan kunna återgå till verkligheten igen. Japp så vill jag ha det bara om det är för en stund.



Varför följa strömmen utan bara gå dit trappan leder och vara sig själv. Jag har aldrig varit den som följt strömmen eller modet för den delen. Har aldrig varit. Varför ha kläder som passar ihop eller ha frisyrer som alla andra. Man kan säga att jag är en udda person med perspektiv på allt som är oviktigt här i livet.

Publicerat: 2011-12-20 @ 22:05:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!