Bakat



Kokoskakorna är precis utagna från ugnen. Äntligen lyckades jag även om kokoskakor är enkla att göra.



Nu ligger de fint nerpackade i burkar som sedan skall slås in i fint papper.


Känner mig duktig och klappar mig själv på axeln. Jag vet jag vet Milliz vem som helst kan göra det här och jag är inte ensam om att göra kokoskakor. Men jag känner mig duktig då nättopparna inte blev som jag ville. Men jag ska ge mig på dem igen imorgon förmiddag. För jag kommer inte göra mer idag när det gäller bakning.

Har faktisktigt varit i farten sedan fem imorse och har fortfarande energi i kroppen som jag inte har haft på länge. Dock bråkar fötterna fortfarande med mig, men dt är bättre. Imorgon blir det mini jul hemma hos far. Suck!!!!
Publicerat: 2011-12-22 @ 20:02:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!