Kyla

 
 
Kylan har slagit ill igen och det är nästan som om vintern har kommit för att stanna. Dock så saknas det lite snö även om jag blir glad om det inte kommer någon mer snö. Har dock ingen sådan tur om jag ska vara ärlig. Kylan har gjort mig lite bitter då jag vill ha vår nu. Och så på allt detta har det blivit halt som en skridskobana vart man än vänder sig. Lyckligtvis har jag undkommit att ramla omkull som en hög av plockepinn. Men det har varit nära flera gånger, inget kul.
 
Idag är en dag som inte kommer göras så mycket på. Kanske att jag plockar lite här och där och sedan en tur med dammsugaren. Har dock inte bestämt mig för att göra ännu. Det är forfarande lockande att sitta i soffan med en mysig filt och en bra bok samt en stor kopp med te.Ett bra medel för att hålla undan kylan från kroppen. För den leker gärna med mig har jag märkt.
Publicerat: 2017-01-07 @ 13:28:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!