Lilleman

 
Tänker på lilleman som inte mår bra. Det får mig att krypa in i skinnet ännu mer. Har inte kunnat gå hem till far och säga hej då till honom. Det är tufft och han är så otroligt speciell och ingen katt har någonsin varit som honom. Å andra sidan har ingen katt vi haft varit "normal" De har alla haft sina egenskaper som gjort dem mer än bara speciella och älskade. Kommer att kännas tomt när lilleman inte kommer luffsandes och kör ner huvudet i väskan eller kommer och tigger mat. Speciellt när man sitter och äter glass ska han vara med och helst ska han ha hela skålen.
 
För övrigt har dagen varit mer än bara underlig och jag vet knappt vad som hänt. Har inte riktigt hunnit med det jag trodde att jag skulle hinna med under dagen. Men men det kommer väl fler dagar antar jag och tja...det hinns! Får bara hoppas på det bästa och att morgondagen blir lite bättre än idag. Inte för att denna dag har varit mer än dålig, men tipp topp har den inte varit. Frågan är om dessa dagar kommer tillbaka, vilket jag tror de gör för vad vore livet utan dessa dagar?
Önskar bara att vädret varit lite mer stabilt och att tankarna kunnat gå hand i hand med vädret. Fast det är klart, det märks så väl att hösten börjar komma. Har redan sätt en del träd som börjat byta färg på löven. Det är härligt och nu kan det vara höst fram till i vår. Ingen vinter för min del!
Publicerat: 2014-09-08 @ 20:10:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!