Flyter på

Dagarna flyter på och går in i varandra. Kan inte påstå att det händer något intressant egentligen. Dagarna bara är och går lite för fort. Nu är det redan en ny vecka och september är snart slut, hösten kommer gå fort och det är riktigt synd. Imorgon kommer det bli en lång dag för min del. Men jag ser fram emot det och tror att det kan bli bra. Vid halv fem och fram till halv nio kommer jag att jobba som studievärd för de kurser som börjar på Mbs. Sedan blir det inget mer förrän nästa vecka då vi är två stycken som delar på det.
 
Nu borde jag även försöka ta och sova då jag behöver all energi jag kan få imorgon. Men frågan är om jag kommer att kunna somna. Det är tveksamt om jag känner mig själv rätt. Jag får helt enkelt göra det bästa av det jag får och har. Det kommer dock bli bra det vet jag. Konstigt nog ser jag fram emot det och nu när man inte har något drama längre så måste jag hitta annat att göra. Aedan har jag ju givetvis kören på onsdagar och det är något som jag verkligen ser fram emot. Får passa på att njuta av det så länge det varar. För efter den 12 december vet man aldrig vad som kommer att hända. Lite skrämmande men jag försöker att intala mig att det blir något bra.
Publicerat: 2014-09-22 @ 22:31:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!