Mitt väsen säger åt mig

Mitt väsen säger åt mig att jag borde göra mer nytta än vad jag gör, ändå så kommer jag mig inte för att göra mer än vad jag gör. Undrar hur det kommer sig?! Inte för att jag tillbringar allt för mycket tid till att fundera närmare på det hela. Men det är bra tanke och kanske borde jag gräva djupare i mitt inre för att försöka förstå det. Dock får det bli ett framtidsarbete då jag känner att jag inte riktigt klarar av det som det ser ut just nu.
 
 
 
Förutom allt och ingenting så måste jag säga att det kan komma att bli en bra tid framöver. Men jag är inte så överväldigad över det hela och jag hyser ingen större förhoppning heller. Men jag måste medge att jag gärna vill försöka att tro på det. Det ger mig en inre styra att ta fler steg framåt och inte bakåt. Känner mig tveksam till saker och ting samtidigt som jag känner att det jag varit med om de sista månaderna har varit bra för mig även om jag inte ser det så just nu.
Publicerat: 2014-10-26 @ 09:58:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!