Hjälplösa problem

Mycket väsen för ingenting. Har varit tyst ett tag och försökt att hitta mig själv. Ingen lätt uppgift då jag fortfarande inte har hittat mig själv. Det kommer ta sin tid det vet jag, för jag har oerhört mycket att arbeta med. Så under tiden har jag skapat mig själv en del problem. Inga allvarliga men ändå problem. Det är bara tur att det finns hjälp att få och att det finns på platser där man minst anar det. Många ser mig som stark och jävligt envis. Ja jag är stark och jävligt envis men så stark som folk tror jag är är jag inte. Om sanningen ska fram så är jag bara en liten myra på en stor stor plats där det rymmer många. Och där finns det dem som har mer problem och har mindre styrka än vad jag har. Plus att det är många som har betydligt större styrka än vad jag har. För mina närstående är jag viktig och betyder mer än allt annat. Men jag ser det inte så, jag ser allt med andra ögon. Har alltid varit och kommer alltid att vara. Jag är omständig och har svårt för att förklara, svårt för att be om hjälp. Men jag vet att jag kan få mig att bli förstådd och att jag kan be om hjälp.

Punkt om den punkten!

Ska försöka uppdatera mig, men hur ofta det kommer bli vet jag inte. Kommer kanske bli lika glest som det har varit, men jag ska försöka se till att det inte blir lika glest. Kan dock inte lova något, jag har en tendens att gå in i mig själv och glömma saker. Det är inte bra och det vet jag och jag får leva med mina handlingar.
Det hjälper mig inte att det är höst även om jag älskar hösten. Hösten själper och får mig att gå vilse trots att jag tror att hösten kan ha något att erbjuda som är bra. Men men, det är mina tankar och svar för tillfället. Om de är bra vet jag inte och orkar inte bry mig. Intresseklubben antecknar! Är bara glad att jag faktiskt oftast orkar ta mig upp och åka iväg för att jobba. Det gör mycket och jag känner att jag behöver komma hemifrån ett tag. Men jag är så trött på att vara så trött hela tiden. Har ingen större inspiration till mycket och bara är oftast..
Publicerat: 2014-10-13 @ 00:23:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!