Ögon i kors och John Blund

Tröttare än tröttast och ögonen går i kors om vartannat. Jag vet inte vad jag heter längre och sängen är mer än bara lockande. Men om jag lägger mig nu kommer jag vakna inatt och är klarvaken. Sedan kommer jag få problem att komma upp på morgonen. Sov dåligt inatt även om jag sov djupt. Men det var ingen sömn som gav mig ro och det var inte många minuter jag sov. Sa imorse till AS att jag inte sovit alls, men det kanske inte var så helt. Sammanlagt vad det kanske en timme. Men hur som haver så lär jag sova gott inatt, hoppas jag.

Dagen har varit seg och tyst. Även om detta varade hela dagen gick det faktiskt fort fram. Höll på med decoupage stort sett hela dagen. Med undantag för förmiddagsfikat och veckomötet och lunch. Under eftermiddagen hann vi även träna på våra två låtar som vi än så länge fått i Joyvoice. Men det kommer tre låtar till som vi ska lära oss och allt utantill dessutom. Men jag vet inte om jag kommer att lyckas. Jag kan de första två nästan nästan utantill.

Imorgon är det tisdag och det blir planeringsmöte med utställningruppen, jobb i receptionen och kanske lite mer decoupage. Gör en fin kakburk av en gammal skumtomteburk åt Kerstin. Men frågan är om hon kommer att bli nöjd. Dessutom har jag dramakursen på kvällen. Ser fram emot det men jag lär nog känna av den bristande sömnen jag hade inatt även om jag kommer sova som en liten nybadad säl när jag väl går och lägger mig ikväll.

På fredag blir det till att åka hem till mor och styvfar för att vara med dem över helgen. Ser fram emot det och det ska bli skönt att komma hemifrån i ett par dagar. Dessutom ska jag hjälpa mor med att klippa klorna på fjanten till katt hon har. (Han är dessutom riktigt söt) Men det är några dagar kvar till fredag och jag räknar ner. På torsdag blir det även till att åka till Motala med några av mina kollegor för att besöka våra kollegor där som "jobbar" inom samma projekt som oss.

God natter och välkommen John Blund!

Publicerat: 2014-03-03 @ 20:01:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!