Helgens hemmafron med problemens lösning

Det är åter fredag och jag känner att det känns skönt att det äntligen är helg. Även om jag har några timmar kvar på jobbet så är det inget som gör mig mer illa till mods än vad jag redan är. Bara skönt att jag sitter själv för tillfället så jag kan reda ut mina tankar. Lite mycket på gång för tillfället och därför är det i dubbel bemärkelse att det är skönt med helg.
Kommer visserligen inte göra så mycket med dagen, sitter och gör decoupage för tillfället och i eftermiddag hoppas jag kunna hinna med lite ringsmycken. Det är som sagt dags för att börja göra lite presenter då det är folk som fyller år nu. Men jag ska inte klaga, jag har iaf min fantasi och lite till.
 
Mitt internet har nu bråkat i ett par dagar och jag kan inte komma åt det på hemmafronten. Å andra sidan vet jag vad det beror på så det är ganska lugnt. Detta problem gör att jag nu inte sitter vid datorn speciellt mycket hemma. Så det är ett plus i kanten. Jag får bara hoppas på att det löser sig snart och att allt kan återgå till det normala igen. Så jag håller båda mina tummar och lite till att Tele2 inte krånglar mer än vad de brukar göra. De har ju sina sidor de också och det gör mig mycket frustrerad i mellan åt då det inte alltid blir som jag försöker att förklara.
 
För övrigt kommer det inte hända så mycket mer med dagen och kvällen ska jag faktiskt bara låta vara och jag ska nog kanske ta upp lite projekt som jag inte har blivit klar med som jag kanske borde bli klar med. Alltid är det något som måste fixas. Å andra sidan kan det vara bra för jag vill inte gå runt och vara alltför rastlös och klättra på väggarna. Men det skulle få mina grannar att börja fundera däremot och det skulle vara riktigt roligt.
Publicerat: 2014-03-28 @ 12:13:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!