Var är jag

Måndag kväll och jag måste erkänna att jag inte riktigt vet var jag är. Tankarna är allt för många och tiden är allt för kort. Dessutom är jag som en kokt kräfta som inte orkar göra något. Dagen har varit mer än bara seg och med en helvetes huvudvärk har jag inte varit med i svängarna. Tackar moder jord för att det äntligen har släppt och att jag kan vara mig själv för en stund. Men jag är mer än bara utmattad och kroppen återhämtar sig fortfarande.
 
Imorgon blir det till att åka till Gränna och Visingsö med jobbet. Det blir en hel dag och jag ser faktiskt fram emot att få komma iväg. Vi ska dessutom göra något tillsammans och det är sällan vi alla gör något tillsammans. Får bara hoppas på att det blir bra väder och att regnet håller sig borta. Det behöver inte vara allt för varmt men lagom och lite vindigt...mer begär jag inte. Men en sak är säker och det är att jag kommer antagligen vara mer än bara trött när vi väl kommer hem. Jag känner mig själv och min kropp ganska bra.
 
Publicerat: 2014-06-16 @ 20:00:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!