Första dagen

Det första jag måste säga är: Äntligen lite ledigt och tillfälligt uppehåll! Men den första dagen av ledigheten började dock inte så bra. Nae inte ett dugg. Vaknade med en sprängande huvudvärk som tagit fäste i stort sett hela kroppen. Inget jag rekomenderar och inget jag önskar någon. Dock har det släppt nu och för tillfället känner jag bara en irriterande känsla i bakhuvudet. Idag hade jag egentligen planerat att åka iväg till Mbs musikavdelning Dalian med AS men tack vare huvudvärken blev jag tvungen att ställa in det. Så det får bli en annan gång. Allt som jag hade inplanerat har jag fått ändra på och nu får jag istället bara ta det lite lugnt så att det släpper. 
Jag får försöka att rensa lite här hemma med den lilla och låga energi jag har. Det kommer dock inte bli mycket gjort då det inte är så mycket energi som befinner sig i kroppen. För övrigt vet jag inte vad som kommer att hända med dagen eller resten av veckan. Tar lite lugnt första veckan och tar dagen som den kommer. För jag vet att min kropp behöver den vila som jag planerat in.
 
Helgen har jag stort sätt tillbringat hemma hos far och inte har jag behövt laga någon mat heller, inget man tackar nej till. Kan inte påstå att jag har planerat in speciellt mycket nu när jag är ledig. Det ända som är inplanerat är att jag ska åka ner till syster i skåne vecka 30 och vara där över helgen. Det ser jag fram emot och det är inte så ofta man träffar dem. Sedan ska jag väl göra något tillsammans med moderskapet och syster som är nere från Härnösand. Ja jag tror det var allt vad jag vet nu...men man vet aldrig vad som komma skall eller hur?
 
 
Publicerat: 2014-07-07 @ 17:10:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!