Austen time

 
Jag har insett att det kanske är dags att börja läsa några klassiker igen. Passa på att göra det nu när man har mer tid och jag måste vara ärlig. Dessa böcker ska man läsa minst en gång per år. Kanske tycker jag det för att jag är lite av en Jane Austen nörd. Men det bjuder jag på då jag inte riktigt vet vad jag ska ha mitt nördiga i annars.
Dessutom har jag en hel del böcker som jag inte läst ännu som kanske dags att läsa. Jag köper inte böcker så ofta så det är konstigt att jag har böcker som jag ännu inte läst. Är faktiskt förvånad själv i den här frågan.
Publicerat: 2014-07-08 @ 11:05:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!