Söndagsrubriker

En fråga! Är det söndagskväll eller är det söndagseftermiddag? Själv tror jag det är något mitt emellan i en galax vi inte förstår. Med andra ord har jag tappat kontrollen över vad och hur tiden är. Men tiden är bara ett faktum i en värld som är fylld med ondo, och galaxerade funderingar i varje individs tankar. Givetviss finns det godhet, glädje och kärlek med, men på något sätt lyser inte allt upp till det ljussken likt norrskenet. Men det är mina filosofiska tankar en kulen kväll som denna.

Kan inte säga att det har hänt speciellt mycket. Orken har inte riktigt infunnit sig även om jag inte har varit trött i den bemärkelsen. Det är någonting in between så att säga. Helgen har hur som helst gått alldeles för fort och jag önskar ibland att det kunde finnas en åttonde dag då man vilar upp sig efter helgen. Den här veckan har gått fort med både bra och dåliga saker. Tänker en hel del på min gammelfaster som dog i fredags. Även om jag inte kände henne så väl så var det ändå en sista koppling till farfar. Nu är det bara en av farfars syskon som är kvar i livet.

Imorgon blir det till att påbörja en ny dag och en ny vecka. Får hoppas till det bättre. Men det vet man inte i förväg. Det är alltid en överraskning hur man än vrider och vänder på det. Det mina vänner är rubriker som vi skickar ut i cyberrymden.
Publicerat: 2014-01-26 @ 17:41:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!