Händelselös helg

Helgen är över och jag har inte gjort så mycket av den. Knappt jag orkat göra något av det jag tänkt göra under helgen. Har försökt till mycket men knappt hälften blev klara. Ja ja men det är så typiskt mig. Imorgon är det en ny dag och en ny vecka. Och om mina ögon talar sanning lär det bli en tidig kväll för min del. Det är bara lite synd att mina absoluta favoritprogram går mitt i natten. Jag känner mig själv rätt så kommer jag inte att orka gå upp imorgonbitti om jag stannar uppe och ser dem. Inget har jag heller som kan spela in dem. Men men det går fler tåg och jag överlever nog.

På tisdag börjar min skrivarkurs och jag ser verkligen fram emot det och det är alltid något som kommer överaskas eller tja något som kommer igång. Det är så många knappar som det trycks på. Har ju varit lite så där skrivartagen under uppehållet och några av texterna jag skrivit ska jag ha med på skrivarkursen tänkte jag. Kul kul och snart kommer min dramakurs komma igång med, samt kören. Gud det ska bli spännande då det är 100 pers som är med i kören och det kan och kommer bli så mäktigt. Ja det är jag säker på. Otroligt!
Publicerat: 2014-01-19 @ 21:42:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!