Kärt barn har många namn

Det har varit en intensiv och förvirrande dag. Skrattet har legat till hands hela dagen och jag kan lova att det var stunder då man nästan låg dubbelvikt på golvet. Har även hunnit få fler smeknamn och som det sägs kärt barn har många namn. Men vad kan man säga? Men Kocka? Tja det får väl duga och det är sagt med glimten i ögat och givetvis vänskaplig kärlek. Har varit på hugget idag så de flesta har fått sig en salva av retsamma repliker. Kan inte säga riktigt vad som flugit i mig men jag har varit riktigt småretlig och busig. Det var tillfällen som de började undra hur det stod till i hjärnkontoret.
 
Med detta till trots har jag faktiskt hunnit med en hel del och jag är lite förvånad själv. Även om det inte var några större saker som blev klara så är jag nöjd. Mer kan jag inte begära. Skippade kören idag, kände inte för att sjunga och min sång glädje har inte riktigt visat sig idag. Även om AS och jag satt och sjöng på BLOSSA sången större delen av förmiddagen.
Sitter nu hemma och är nästintill utslagen. Inväntar natten och förhoppningsvis får jag en sömnfylld natt. Känner även att jag har något i kroppen som inte riktigt vil bryta ut. Får bara hoppas på att det inte är någon förkylning, vill inte och har inte tid med att bli sjuk. Imorgon blir det till att åka till Ulrika och besöka marknaden med jobbet. En liten road trip för att insupa inspiration och nya möjligheter. Får bara hoppas att vädret är med oss och att regnet håller sig borta. För jag tror att vi kan klara oss utan regnet.
Publicerat: 2013-09-11 @ 18:45:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!