Bostadsmöte

Torsdag och vart har dagen passerat? Själv har jag ingen aning alls. Däremot vet jag att mitt huvud är ihopklämt efter en massa kacklande från olika håll samtidigt. Det dystra vädret har inte gjort det bättre heller. Idag har det verkligen varit ett grått och dystert höstväder. Tyvärr så kommer det nog bli likadant imorgon. Suck, vill inte. Dock är det bara att bita i det sura äpplet och ta det som det kommer. Som med mycket annat här i livet har jag märkt.

Dagen har visserligen flytit på snabbare än vanligt. Med detta till trots har jag inte åstakommit mycket under dagen. Nej, snarare tvärtom om jag ska vara ärlig. Har bara snicksnackat runt och fördrivit dagen. Visserligen sker det så varje dag, men idag var en sådan dag jag inte orkade eller ville göra något. Man har sådana dagar och det kan i och för sig vara skönt det med.

Det är först nu jag är hemma sedan imorse. När jag väl slutat och kommit till Skägget var det bara att bege sig till far och äta mat. Fick raggmunk och det är inte ofta man äter det och det är verkligen hur gott som helst. Skulle kunna äta hur mycket som helst om min mage inte sa ifrån. Två till tre stycken räcker mer än väl. Hade även tur att få med mig till matlåda imogon också. Det tackar jag då jag inte hade orkat laga till någon mat idag.
Efter maten var det stort sätt bara att bge sig till bostadsmötet som var ikväll. Det var väl givande antar jag. Dock väldigt pladdrigt och högljutt för jag fick ganska snabbt skavsår i öronen. Kan inte riktigt säga bu eller bä om det hela. Däremot kan jag säga att de verkligen försökte sitt bästa. Innan jag väl gick därifrån hade jag sagt till en av dem i den lokalastyrelsen här i Skägget att jag kunde tänka mig att vara med. Dessa tankar hade jag inte alls när jag kom dit, inte för fem öre. Kanske är jag min fars dotter trots allt. Ha ha! Eller så har han påverkat mig mer än vad jag trott när det gäller Hyresgästföreningen. Ja ja, det kan iaf bli intressant och hur många i min ålder kan tänka sig detta? Inte många iaf. Nu återstår det bara att se när och om de hör av sig.
Publicerat: 2013-10-10 @ 21:03:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!