Söndagsplaner

Söndagsplaner som inte längre är aktuella för min del känner jag. Dagen har paserat som om jag inte kunnat göra något alls. Vad jag egentligen har gjort under dagen har jag ingen aning om som vanligt. Har varit hemma hos far och ätit mat och sedan följt med till faster för att spela bingolotto.

Har även hunnit med att göra färdigt en mössa som jag har påtat på sedan i fredags. Så den skall följa med tillbaka till jobbet imorgon då den ska vara med på unställningen. Det återstår att se hur morgondagen kommer att börja och hur den kommer att sluta. Men på något sätt känner jag långt inne i kroppen att det kommer gå helt och hållet åt pipsvängen.
Publicerat: 2013-03-03 @ 21:44:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!