Färdtjänst och trötta minuter

Konstigare saker har hänt förut, men nu tror jag att något eller någon har gått och gjort något med tanten på höjden. Var ju som sagt hos mor på mat idag och firat lite påsk med henne och Anton. Lilla mormor kom även till fikat, vilket jag inte trodde hon skulle göra över huvudtaget. Men ack och fe efter tre kom tanten med färdtjänst och käppen i högsta hugg. Men jag trodde inte att den damen kunde ta färdtjänst utan att mamma eller någon annan var med,.

Hur som helst så sitter jag här hemma och är tröttare än tröttast. Det kliar och rycker i benen som om de inte har någon ro att låta mig sitta ner i soffan. Spelar inte direkt någon större roll jag gör just nu. Vid den här tiden igår sov jag som skönast kan man kanske säga. Eller jag var iaf i insomningstadiet eller stadiet efter det. I sängen var jag iaf och försökte sova...

Sitter och tittar på Let´s dance och jag vet i tusan om jag orkar se hela programmet. Vill gärna se när Maria Montizami ska dansa, men jag misstänker att jag somnar snart och möjligt när som benen låter mig vara.
Publicerat: 2013-03-29 @ 21:01:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!