Rensat

I tågans namn har jag försatt mina garderober i skräck. Har varit fullt sysselsatt med saker hela förmiddagen och halva eftermiddagen. Har rensat mina garderober och gjort ordning dem så att de kan fyllas på med mer skräp de kommande fem åren. Ha ha kanske inte riktigt så men det återstår att se. Har fyllt två säckar med skräp och jag vet inte hur många fler det kommer bli när jag väl är färdig. Jag är förvånad över mig själv att jag samlat på mig så mycket under de fem år jag bott i min minimala lägenhet. Källarförådet vågar jag nog inte bege mig för att rensa. Huga, men jag skulle tro att säkert hälften där skulle försvinna om jag väl rensade det hela. Får helt enkelt ta ett steg i taget och ta det syniga först.

Sitter nu välförtjänt ner i soffan och förundras över vad jag hunnit med i dag även om jag inte hunnit med hälften av det jag velat. Men men det är ju trots att en dag imorgon med har jag hört. Dessutom är ju inte veckan slut en heller. Frågan är bara hur jag ska få bort allt skräp då min kära hyresvärd tog bort alla conteinrar för ungefär ett år sedan. Och det är kanske varannan var trejde månad som de ställer ut dem. Kan inte riktigt vänta till september som är nästa gång. Ja ja!
Publicerat: 2013-07-30 @ 18:47:23


1 kommentarer
Postat av: Tessa

Bravo! Du får väl kapa sophämtarna om inte annat!

2013-07-31 - 00:28:58 | URL: http://tessameddetmesta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!