Från den ena katten till den andra

Den här veckan har gått otroligt fort. Jag hänger som vanligt inte med tiden. Torsdagen är redan över och imorgon är det fredag. Dessutom sista arbetsdagen imorgon innan ledigheten. Ska bli riktigt skönt, ska inte göra så mycket faktiskt.
Idag har jag faktiskt inte gjort ett dugg på jobbet. Har suttit och läst hela tiden. Vilket vi kan göra på arbetstid. Inte ofta man får sitta och läsa på arbetstid eller hur? Dessutom pratat bort lite strunt med de hönor som var idag. Av 24 personer var vi bara 6 stycken, 7 om vi räknar med Miss K. Många har visserligen ledigt nu, men även ett par stycken som är sjuka.

Idag kom mor, styvfar och syster hem efter att ha varit uppe hos syster ett par dagar. Så nu sitter jag hemma hos far för att vara kattvakt där. Det är från det ena stället till det andra och ingen tid är förspillen. På lördag ska jag hem till mor igen. Moster från götet med familj kommer då och det ska bli riktigt roligt. Även kusinerna är med denna gång och jag får medge att det var länge sedan jag träffade dem. Dessutom får jag träffa lilla Miriam.

Sitter och slöar som sagt, men känner att det blir en tidig kväll ikväll. Även om jag inte har gjort speciellt mycket så är både kropp och själ trött. Kan visst bli trött av att göra inget med.
Publicerat: 2013-07-11 @ 20:57:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!