Nyhetens behag

Tror att nyhetens behag har laggt sig. 2013 är inte mer än ett vanligt år. Precis som året innan, man hade samma förväntningar för 2012.
Mer angående detta har jag inte alls, påpekat och klart för vem som helst och ingen alls.

Har segat messt hela dagen och lyssnat på grannens hund yla stort sät hela eftermiddagen. Tröttsamt irriterande men jag orkar inte bry mig längre. Vad jag än gör verkar inget hjälpa. Grannen lyssnart inte och har tusen olika ursäkter på lager. Hyresvärden rycker på axlarna och frågar mig vad de egentligen kan göra.
Detta kanske låter elakt, men om jag hade ett hagelgivär så skulle jag skjuta hunden så att han har annat att tänka på. Det är bara tur att jag inget hagelgivär äger. Kan dock få drömma mig bort om bättre allternativa verkligheter.
Publicerat: 2013-01-01 @ 21:52:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!