Snöskottning

Har tillbringat den kanske senaste halvtimmen till att skotta snö på uppfarten. När jag kommit mer än halvägs säger min högeraxel aj aj så får du inte göra. Nu kommer jag ha en axel som bråkar med mig under kvällen. Det är bara tur att det finns vetekudde och varmt vatten.
För övrigt var det riktigt skönt ute och skotta snö. Man får en inre ro som man inte trodde man kunde få. Samt att man hinner tänka genom en del saker som man i vanliga fall inte hinner att tänka på. I förmiddags satt och t.ex och tänkte på när Kusin L och jag var barnvakt åt knottarna när båda systrarna samt respektive var i New York efter de fyllt 40. Det var några år sedan som sagt men jag kan säga att det är ett och annat minne man har och kan fortfarande skratta gott åt de händelser som skedde.
Publicerat: 2013-02-07 @ 21:58:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!