Kappsäcken

Ännu en dag, ännu något att lägga i kappsäcken.
Vad kan jag egentligen säga? Är piggare idag men är ändå inte mitt normala jag ännu. Men det tar väl tid innan man kommer tillbaka till det normala.
Har suttit och skrivit på en skrivaruppgift som ska lämnas in på måndag. Har även suttit och försökt att söka lite jobb. Ja det är väl vad jag har gjort under dagen. Vad mer som skall hända på angändan? Det vet jag inte och låter det vara som det är just nu.
Är glad att veckan har nått sitt slut och att jag kan lägga detta bakom mig. Vill komma tillbaka till min vardag igen känner jag. Det är tur att jag lever själv annars skulle det ha rykt en hel del mellan dessa fyra väggar. Saknar hönsgården och den galenskap vi har där.
Publicerat: 2013-02-22 @ 17:39:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!