Blandade tankar

Insåg tidigare idag att det är andra augusti och på väg in mot hösten. Det var ju inte länge sedan det var vår och försommar. Otroligt vad fort tiden går. Och i år kom ju faktiskt sommaren till skillnad från förra året då man gick och väntade på sommaren. På morgonen kom far och hämtade mina sopsäckar och åkte till tippen med dem. Väldigt snällt och jag behövde inte följa med och slänga dem. Det tackar man för. Har gått nu under dagen och försökt göra fin liret men har inte haft ork eller lust till det. Men jag är snart klar men ska ta det nu i helgen.

Kom i säng lite sent igår kväll och det känner jag av idag och det blir en tidig kväll för min del idag. Känner att jag behöver komma i takt igen innan jag börjar jobba på måndag. Har inte många dagar kvar innan jag börjar jobba igen. Det kommer inte bli lätt det vet jag. Inte bra att vända på dygnet och inget jag rekomenderar när man inser försent att man snart börjar jobba igen.

Publicerat: 2013-08-02 @ 19:35:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!