Skratt, förvirring och planering

En dag fylld med goda skratt, förvirring och planering inför kommande vecka. Det beskriver stort sätt hela min dag tror jag. Har suttit och finlirat på filten under förmiddagen och nu är den helt klar. Påbörjade även en liten kudde där jag stickar rutor och sedan förvandla det till en kudde. Får väl se hur det går med det hela helt enkelt. Har även suttit och planerat lite med några av damerna om vad vi ska baka till onsdagsförmiddag. Vår högsta ansvariga har beställt fikabröd till onsdag, men vi ska baka dem på tisdag. Kul kul... Men jag har även varit förvirrad och trött på mig själv då allt bara gått fel idag med även om det inte var i samma höjd som igår. Får bara vara glad över att jag inte gick in i några dörrar idag.

På onsdag kommer jag vara ledig och gå på begravning, inget roligt kan jag direkt påstå och det är med en djup sorg jag tänker på det. Har ännu inte låtit mig själv gråta även om jag känner att jag vill få ut ilskan, sorgen och frågorna inom mig. Det är som om en spärr har satts upp inom mig för att hindra alla känslor välla över. Jag vet att det inte är bra men kan inte hjälpa att det blir som det blir. Önskar bara att jag hade fått mer tid till att förstå och få svar på så många frågor jag har. Men nu kommer det inte bli så.

Publicerat: 2012-09-12 @ 18:22:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!