Galna dagar behöver galna hönor

Fredag och veckan är slut för den här gången. Eller helt slut är den inte riktigt men arbetsveckan är. Dagen har varit fylld med skratt och tokerier. Som vanligt med andra ord kan man kanske säga. Fredagssången spelades för full högtalare. Men å andra sidan så har musiken spelats stort sätt hela dagen med olika musikstilar och låtar. Enligt en av tupparna i hönsgården så är det tydligen fruntimmersmusik.
Har egentligen inte gjort så mycket under dagen, kan inte minnas direkt mycket om man säger så. Mestadels stickat blev det till jag upptäckte att garnet var galet och repade upp sig. Då gav jag upp och påbörjade något annat istället. Det blev en hel del prat och skratt. 
Det blev även en hel del prat om bröllop och hur mycket planering det faktiskt kräver. Givetvis kom mitt framtida bröllop på tal och jag vet inte hur det bara escalerar och tja... Kan inte riktigt förklara hur det är, man måste nästan vara där för att förstå.
Publicerat: 2012-09-28 @ 17:35:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!