Söndags tankar

Det har varit en helt vanlig söndag utan större sysslor att utföra. Varken ork eller vilja har funnits till hands. Därför har jag mestadels bara suttit och njutit av att solen har varit framme och värmt upp fönstrena. Det ända negativa med det var att jag insåg att jag verkligen behöver tvätta mina fönster. Vill dock inte göra det då jag är rädd för att de ska ramla ur då kittet är dåligt. De var ju i våras någon gång och fixade till det, men de tog bara det fönster som var någorlunda illa till. Det som var värst tog de inte för de ansåg att det var inte så farligt. Jo tjena, varje gång jag öppnat fönstret för att tvätta det har det ramlat bort en massa kitt.
Är hemma hos far för att spela bingolotto, inte för att jag kommer att vinna. Förra veckan vann jag en ny lott. Jippi eller inte alls! Har även ätit dillkött med potatis och ätiksgurka och svarta tomater. Mums, det satt som det skulle i magen kan jag lova. Inte ofta man äter det och inget som jag skulle kunna eller orka laga till själv. Inget roligt att laga sådan mat när man lever ensam. Det finns bara två stycken som kan laga till dillkött och det är min styvmor och min styvfar....
Publicerat: 2012-10-28 @ 18:08:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!