De tre årtiondens dag

Dagen är till ända och jag måste säga att det har varit en helt okay dag. Inte äns direktiven från arbetsförmedlingen kunde få mitt humör att svikta även om irritationen kom fram. Inte bara hos mig kan jag tillägga. Men jag har mailat min handläggare angående de nya direktiven och kanske om jag har tur kan det bli lite bättring på det även om de nya inte försvinner helt. Men det beror helt och hållet på vad min handläggare säger.

På förmiddagen fick jag ett sms från Kerstin att hon skulle komma förbi med tårta till mig. Och mitt i mötet ringer hon och säger att hon står utanför och väntar. Jag fick en tårta och en blomma. Kerstin och far hade bestämt sig för att överaska mig lite och det gjorde dem verkligen. Under eftermiddagen bjöd jag mina kära arbetskamrater på tårta och då överaskar de mig med att ge mig en blomma och ett kort. Det var inget som jag hade räknat med och jag blev verkligen överaskad. De sjöng även för mig och jag tror att det var tredje eller fjärde gången under dagen. Så jag har inte så mycket att klaga på. Nu ska jag bara sitta i soffan och njuta av de fina blommorna jag har fått och dricka en kopp rykande varmt te. Bättre än så här kan det inte bli när det är de tre årtiondens dag.

 

Ena rosen fick jag av Kerstin och far och den andra rosen fick jag mina underbara arbetskamrater.
 
Detta fina kort fick jag mina kära arbetskamrater.
Publicerat: 2012-11-19 @ 17:04:55


1 kommentarer
Postat av: Tessa

Det låter som du har haft en bra dag. Får även passa på att gratta dig på din födelsedag.

2012-11-19 - 17:42:09 | URL: http://tessameddetmesta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!