Kucklande i storstaden

Då är man hemkommen efter att ha tillbringat några dagar mitt i en kohage med moderskapet och henne sambo. Visserligen var det ännu inga kor i hagen vilket jag själv tycker var mycket tråkigt. För jag finner dessa djur mycket intressanta och vackra djur. Men inte min mor så hon var överlycklig över att korna ännu inte kommit till hagen. Det återstår att se om de har kommit nästa gång man följer med till landet.
Nej nu ska jag gå vidare med att packa upp väskan och återkommer lite senare med lite bilder och annat kucklande.
Publicerat: 2012-05-20 @ 13:53:10


1 kommentarer
Postat av: Anna

Så min idé om att ge mamma en helt egen ko i present kommer inte funka med andra ord?

2012-05-20 - 18:14:41 | URL: http://imaginerium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!