Solen snurrar sitt varv

Känner mig snurrig i skallen utan att veta varför. Kanske beror det på att mitt arma huvud har fått ta emot för mycket skvaller och prat om barnprogram. Dagen har varit lugn och ganska tyst på ett sätt. Vi var bara fyra pers idag då resten hade "jobbsökar dag".
Det känns som om det är en bra grupp och jag kommer bra överens med alla som det ser ut nu iaf och det känns skönt och första veckan har gått alldeles för fort måste jag säga. Det blev mycket prat om teckenspråk osv. Kul att de visade intresse för de flesta som får reda på att jag kan teckenspråk rycker på axlarna och frågar varför jag kan det utan att ha någon i min omgivning som är döv.
Har även varit till läkaren idag då de bokade om mitt återbesök. Kul kul eller inte och 400 kr fattigare. Men man får ta den smällen om man vill må bättre antar jag.

Publicerat: 2012-06-14 @ 20:16:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!