Miss Secret agent

Sitter och tittar på Miss Secret Agent och förundras över vilka filmer som har gjorts under åren. Alla är inte bra, men det finns dem som ställer sig utanför boxen enligt min mening. I stort sätt alla filmatiseringar av Jane Austens böcker befinner sig i den box jag har med extremt bra filmer. Miss Secret Agent ligger någonstans mitt emellan som inte går att katogarisera.
Den här dagen har inte hänt så mycket och jag har enbart latat mig och "vilat ögonen". Har även försökt att göra lite nytta på det lapptäcke som min mor har beställt. Vilket har tagit mig ett halvår att göra och jag är ännu inte färdig med den. Visserligen har jag inte suttit med den hela tiden utan pö om pö.
Om några veckor blir det till att resa en hel dag för att besöka syster med sambo och vara där i några dagar. Ser fram emot det och känner att jag behöver komma bort ett tag.
Publicerat: 2012-06-16 @ 21:40:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!