Tre dagar kvar till nästa dag

Tre dagar kvar tills jag gör svea rike osäkert. Skämt å sido, men det är tre dagar kvar till jag åker upp till syster i Härnösand. Dagen har varit allt annat än lugn men ändå inte stressig. Mer förvirrande än vanligt och mycket irriterande. Plus att jag får inte hem mitt nya kort innan jag åker, får bara hoppas på att det går fortare för koden till det andra kortet. Så typiskt att jag har glömt bort den koden, typiskt mig antar jag.
Dagen har varit grå och trist med regn och orerhört mycket moln och kvav luft. Känner hur min kropp värker från topp till tå. Med det sagt kan jag säga att det är åska i luften. Men vem vet om det kommer att åska i innerstan eller om det kommer att åska i ytterområdena.
Publicerat: 2012-07-10 @ 16:17:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!