Filosoferar

Sitter och filosoferar och gnolar för mig själv.
När jag gick hem idag så gick jag förbi en mamma och hennes två barn. När jag passerat dem hör jag ett av barnen säga: "där går fröken och hon ska på möte nu. Men imorgon ska vi leka i lekhallen." Hur gulligt som helst och det får mig att tänka tillbaka en vecka lite drykt. Saknar barnen och kollegorna men jag får ta och besöka dem när jag får tid, när jag slutar tidigare någon dag. Men jag är ärlig och saknar dem massor. Speciellt fröken A!

Nu ska jag fixa lite käk inför morgondagen. Alltid något man måste göra oavsett om man är medveten om det eller inte. Ska leta reda på en mugg som jag ska ha med mig imorgon då det tycks vara slut med muggar vid frullen. Ännu värre när lunchen behagar att visa sig. Konstigt det där.
Publicerat: 2012-01-31 @ 20:44:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!