Drömmer

Drömmer mig bort till en tid och rymd där inget av verkligheten exixterar.
Vill vakna ur den dröm jag inte längre finner någon trovärdighet av.

Sitter och tja...försöker att slappna av efter en vecka fylld med information, disskutioner och att kunna hinna med allt som skall hinnas med. Det är inte enkelt och jag börjar fundera på vad som egentligen är natt eller dag, svart eller vitt, ja eller nej.

Hur som haver så kommer jag inte ballre mer om detta. Ska trycka i mig lite mat och fixa mig lite te. För nu är det fredag och helg. Nu ska jag koppla bort verkligheten för en stund. 
Finns det en verklighet där jag kan trivas utan att behöva se mig över axeln och springa så fort det kommer något som gör mig irriterad.

                                                           
Publicerat: 2012-01-27 @ 19:11:57


2 kommentarer
Postat av: Elza

Nu är det helg så ta det lugnt och koppla bort verkligheten ett tag! Det ska jag göra över helgen. Har haft nog med huvudbry och stress idag så jag blir trött bara av att tänka på det. Men nu har det löst sig, tack och lov! :-)

2012-01-27 - 21:58:28 | URL: http://meitene.blogg.se/
Postat av: Elza

Man kan inte fly från verkligheten men man kan ta ett litet avbrott ibland och skjuta upp problemen till en annan dag. ;-)

2012-01-27 - 21:59:06 | URL: http://meitene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!