Katten också

                             

Känner mig lika taggig och smutsig som en kaktus och lever inte som jag borde göra och som jag vill. Besitter en himla massa saker inom mig och snart kommer jag att spricka. Det bränner bakom den fasad som har mer sprickor än vad Jordens innersta kärna har.

Dagen har varit kaotisk och panikartad. Orken börjar försvinna och jag vet inte för första gången på mycket länge vad som kommer att hända. Allt händer på en gång och ingen verkar vara där för att lyssna, märkte det under dagens alla utspel på kursen. Min åsikt verkar inte vara till något värde och som vanligt trampar folk på mig.

Katten också!
Publicerat: 2012-02-15 @ 16:56:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!