Hjärtat

                         

Känner hur min snevridna kärlek blomstrar inom mig men vet inte hur det skall förklaras eller hur det ska visas. Hjärtat är fyllt med kärlek och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Hjärtat på bilden fick jag av ett av barnen på L & L och hans mamma. Hur gulligt som helst och jag kommer alltid att minnas det med värme.

Sitter och kollar på GLEE samt dricker te. Är lite smått rastlös och dricker te med råge för att förhindra mig själv från att klättra på väggarna. Eller att riva ner hyllor och skåp i frustration över att grannens nya hobby är att spana på mig genom polisögoat. Det spelar ingen roll om det är 6.50 på morgonen eller 16.00 på eftermiddagen. Hon står där och glor i polisögat och jag blir tokig. J*vla skit helt enkelt!

                          
                                Midsommaren 1983 eller 1984 vet inte säkert.
                                Här var iaf inte liten jag så stor!

Ska kanske fortsätta i bildernas spår och lägga in en liten egobild efter att ha suttit och varit diseplinerad ett x antal timmar. Är stolt över mig själv. Inte den bästa bilden men den får duga då jag är på ett konstigt humör med råge och lite till.

                                        
Publicerat: 2012-02-08 @ 20:30:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!