Sega pyssel och nytt år

Segheten tar vid och kroppen säger ifrån. Det är dags att röra på sig känner jag. Tur att man har lite att pyssla med i lägenheten. Det tycks tro att jag har en stor lägenhet, men det har jag inte. En ynka men naggande go lägenhet på 45 kvadrat, men den är fylld med saker till brädden. Enligt svågern så är det väldigt mycket saker på liten plats. Det stämmer får jag nog erkänna.
 
Imorgon är det nyårsafton och hur sjutton kan det här året ha gått så fort fram? Vad har man hunnit med under året? Vad har man gjort? Många frågor som yr runt i skallen får jag säga. Nåja...får väl känna mig besegrad när det gäller detta. Får bara hoppas på att nästa år blir bättre och inte lika många motgångar som har varit det här året. Ska fira nyåret hemma hos Elza i år. Som de flesta åren. Men det ska bli trevligt och Eleonore ska även komma. Det ska bli trevligt, var länge sedan jag träffade henne.
Publicerat: 2012-12-30 @ 20:53:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!