Redovisande komentarer

Dagen har varit underlig och mycket rolig. Det första man hör när man kommer är att man kommer är att man ser bakfull ut. Tack för den skopan...ha ha...visserligen var jag trött och seg efter helgen, men ändå. Och ja jag glömde bort att fixa håret. Men men....jag låter det vara för den här gången. Ha ha!!!
 
För övrigt har det inte direkt hänt något under dagen. Fick sitta och redogöra för alla vad jag gjort osv. Jag fick även visa bilderna och det var mycket uppskattat och många "ååh" och "vad avis jag är". Mr P fick även sin present idag och tydligen blev även den uppskattad. Nu hänger den tydligen på en hedersvärd plats på hans kontor. Då jag inte inte hittade något/någon lätt-metall så fick det bli en älg i någon form av metall som kunde sprattla med armar och ben. På magen stod det Lettland på.
 
För övrigt? Inget har hänt alls, förutom att telefonen har gått varmt idag och jag förstår inte vad min telefon har gjort för att folk ska ringa stup i kvarten. Inte för att det var några roliga samtal, bara försäljare som ville kränga saker till mig. Suckar! Även mitt elbolag ringde och jag kan inte direkt påstå att de har koll på saker och ting. Trotts att jag redan är kund hos dem i fyra månader verkar de inte ha koll på det.
 
Lägger in lite fler bilder från Riga resan...de lär dyka upp bilder allt eftersom...
 
 
 
 
Publicerat: 2012-12-10 @ 19:13:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!