Klappjakten

Trött i hågen och matt i kroppen efter dagens jakt på julklappar. Har sprungit runt som en galning i ett överbefolkat Ikano och försökt att hitta det jag skulle klöpa. Men nu kan jag med lätta axlar säga att jag har införskaffat alla julklappar. Just nu kan jag inte komma på att jag har glömt något, men det märks väl när jag väl börjar närma mig jul och när alla julklappar är inslagna.
Har även hittat Elzas present, men det var lätt då jag visste redan innan vad jag på ett ungefär skulle köpa till henne. Men det är svårt att slå presenten jag fick av henne. Men det är ju tanken som ränkas eller hur?
Nu gäller det bara att slå in allt, det är tur att jag köpte hem extra mycket julklapps papper. Ha ha!! Enligt tomten har alla tydligen varit snälla i år. Frågan är bara om jag har varit snäll i år. Ha ha!! Nu får vi bara hoppas på att tejpen räcker för nu ska det slås in!
Publicerat: 2012-12-15 @ 18:39:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!