En stressig dag

Söndag och jag känner mig stressad och jag gillar det inte alls. Har sprungit runt som en idiot för att få mig själv att städa i lägenheten. Men har egentligen inte kommit någon vart. Har varit hemma hos far för att laga till lite mat åt honom, samt att släppa ut lillkatten. Kerstin är på akuten med magproblem, det återstår att se när hon kommer hem, om hon kommer hem över huvudtaget idag vill säga. Ska ringa hem till far lite senare och kolla hur det ligger till. Nu ska jag dock återgå till tvättstugan och jag hoppas på att ingen kommer och försökter snylta på min tvättid.
Publicerat: 2012-08-05 @ 17:07:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!