Småstenar

Känns tungt även om småstenarna har raserat och plurrat ner i vattnet. Dagen har varit seg och långsam även om det har gått fort. Suttit och jobbat med olika uppgifter om ARN och alla lagar när det gäller inom handel och inköp osv. På fredag är ju sista dagen för min del och de andra går vidare på sina saker. Kommer att kännas konstigt efter så pass lång tid ihop. Imorgon kommer vi inte vara så många på lektionen utan bara vara ungefär fyra stycken av tjugo..
Satt och pratade med J och G efter vi slutat för dagen. Kändes skönt att få prata med dem och få fler klarheter i vissa saker. Även om det inte blev mer än vad jag trodde att det skulle bli. Men jag är fortfarande lika förvirrad och nedstämd för att det blev som det blev efter stormen. Vet egentligen inte hur det kommer att gå efter detta, vad som kommer att sägas eller göras. Men en sak ska jag vara ärlig om och det känns lättare att prata med J och G och de drar mer i sina trådar för att hjälpa. Ändå så är det något långt inom mig som säger att allt bara kommer att rasera och få mig att falla tillbaka i de spår jag alltid vandrat i. Har så svårt att lita på folk och tro på att de bara menar väl.

Huvudet som småsten och gröt som bränt fast i en kastrull. Inte bra, inte bra alls. För mycket och jag klamrar fast mig vid kanten för att inte falla. Men men....
Publicerat: 2012-04-25 @ 16:40:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!