Länge sedan.

Det var nu ett tag sedan jag skrev här.Men mycket har hänt både positiv och negativt. Har fokuserat på lite däremellan och har nog landat på något som är en bra plattform.
Till att börja med så strulade datorn ett tag så därför kunde jag inte skriva något här. Sedan har mitt mående varit och besökt andra dimensioner. Både fysiskt och psykisk har jag mer eller mindra bråttats med och det har inte varit enkelt. Tyvärr har min familj blivit lidande för det och jag har försök att visa att jag är på språng igen.
 
 
Innan jul fick jag beskedet om att jag hade livmodercancer och det stort sett deckade mig i psykiskt illamående. Men jag klarade det då jag var bestämd över att det inte skulle styra mitt liv. Lyckligtvis så var det en snäll variant och dessuom godartad tumör. Gjorde operationen för en månad sedan och tog bort hela livmodern. Men med min vanliga otur så hann jag bara komma hem så kolapsar jag. Min kära far hade oturen att hita mig livlös hemma. Så jag fick tillbringa en vecka på sjukhuset med luniflamation. 
 
Nu har man varit hemma ett tag och än är jag inte åerställd. Men jag har blivit mer bestämd på att ta en dag i daget och inte låta dagarna gå ihop för det fungerar inte för mig. Lyckligtvis har jag vänner och familj som säger åt mig att ta det lugn och anpassa tempot till livet och livet till ett lugnare temo. Lättare sagt en gjort jag vet. Peppar peppar ta i gräs så har det fungerat relativt bra.
Publicerat: 2018-04-17 @ 16:11:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!