Sovit bort

Har sovit bort dagen och är fortfarande otroligt trött. Nu känns det som om jag skulle kunna sova bort resten av dagen med.Risken finns att jag inte kan sova inatt om det vill sig illa. Men hoppas att det inte blir så.
Men antagligen så behöver min kropp sömn då jag har sovit konstigt den senaste veckan. Bara tur att jag inte skulle någonstans idag.
 
Imorgon blir det till att åka in till stan och träffa en av mina kontaktpersoner.Det var två veckor sedan jag träffade henne så det ska bli intressant. Frågan är vad vi ska göra på stan, något blir det nog. Kanske en sväng runt staden eller något kulturelt. Bara glad över att jag kommer hemifrån för jag har blivit lite av en soffpotatis. Allt är fokuserar runt hemmet känner jag så det blir nog bra.
 
 
Publicerat: 2017-01-12 @ 18:30:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!