En kram till er

             
 
 
En kram till er alla
känner mig givmild just nu.
Passa på att vara glad innan jag ändrar mig
för jag vet inte när det ändras.
 
En ny vecka har sin början och jag känner mig mer eller mindra förvirrad. Känner mer eller mindre av det som aldrig blev och det som kom förbi en snabbis. Skulle ha åkt till mor idag, men hon ligger sjuk. Stackars mor men de är som det är. Kan inte vara frisk hela tiden. Så nu får jag fundera lite över vad jag ska göra med dagen. Det lär inte bli enkelt men det ska nog lösas på ett eller annat sätt tror jag.
 
Publicerat: 2016-12-26 @ 11:25:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!