Skånska tankar

Evigheter sedan sist. Men nu är jag tillbaka igen för stunden.
Har inte så mycket att berätta, allt och ingenting har hänt sedan sist. Det skulle ta allt för lång tid att berätta misstänker jag.

Befinner mig i Skåne (Hurva) hos min syster. Helt underbart och riktigt skönt att få komma hemifrån ett tag. Och tur med ärret har i haft hittills, men det har sagts att det ska bli sämre väder. Det återstår att se. Som vanligt så har jag bränt mig lätt på axlarna. Så jag kan inte köra på likblek i år.

Har hunnit med att se på olika sevärdheter, gå på loppor, besöka botaniskaträdgården. Resten av veckan får vi se vad som sker. Men kan lova att det alltid händer något. Ett kort är säkert och det är att jag och min svåger små jävlas med varandra, alltid lika roligt.
Publicerat: 2015-07-07 @ 16:31:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!