Vanliga oturen

En fartfylld dag med icke så mycket att göra. Dock känner jag att det kunde ha varit lite lugnar men med lite mer att göra. Aldrig är man nöjd, konstigt det där faktiskt. Får hoppas att morgondagen blir som jag hoppas. Eller åtminstonne något åt det hållet kanske. Men med min vanliga otur så kommer den bli som alla andra dagar. Givetvis så behöver det inte vara tråkigt för det händer saker som får en att dra på smilebanden. Å andra sidan så behövs dem inte börja med att man försover sig. Gjorde det idag och somliga undrar varför jag gör det så ofta nu för tiden. Kan dock inte svara på det det då jag inte vet varför själv.
 
Datakunskap på förmiddagen och en gruppformad improvisations grej som gör det lättare för oss i grupp att sammarbeta på eftermiddagen. Där emellan hände det inte mycket mer än vad det brukar göra. Skulle ha varit på annordnarmässa på arbetsförmedlingen på morgonen men då jag försov mig så missade jag det hela. Fick dock knata förbi af och tala om att jag försov mig. Lyckligtvis pratade jag med en vettig handläggare där som förstod min sits. De finns i det bygget men de är allt för få. Efter dagens slut blev det till att ha en lite uppvisning för oss själva i dramakursen då det alltid var någon som inte kunde på de datum som Miss R tog fram. Det var trevligt att spela upp för oss själva även om man var lite smått besviken. Men kan inte få allt som sagt. Min otur kikade fram lite granna där igen.
 
Nu sitter man hemma och försöker att få lite saker gjorda innan dagen går mot sitt slut och jag känner att det snart är dags att fradga kudde. Välbehövligt om inte annat eller hur? Måste även försöka att packa en väska då jag ska hem till mor efter att ha firat svågern imorgon. Ska vara hemma hos mor i helgen och ta det lite lugnt, samt att fotografera lite pälsar som jag ska lägga ut för försäljning. Så jag kommer nog få helgen att gå den här gången också. Men den lär nog gå allt för fort som de flesta helgerna gör.
Publicerat: 2014-05-15 @ 21:56:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!