Söndagstankar

https://www.youtube.com/watch?v=pF25JAZYnlw&feature=player_detailpage
 
Söndag och jag sitter och förundras över att helgen har gått så otroligt fort. Dessutom så sitter jag med så mycket edorfiner från gårdagen att jag knappt kan sitta still. Även om det var påfrestande och slitsamt mot slutet av dagen igår så önskar jag stundtals sekunder att det inte är slut. Men det kommer att bli fler gånger var så säker. Vi har redan ett gig till inbokat och det är i augusti under stadsfesten. Förhoppingsvis. Jag bara hoppas att det blir så och lite till för gud vad roligt vi hade det igår.
Jag lyckades även skrämma upp över hundra pers ganska regält under gårdagen. Inte för att det var medvetet eller så men jag lyckades. Inget roligt att svimma men alt svartnade för mig och jag säckade ihop mitt under genrepet. Men kanske var det tur att det skedde under genrepet och inte under konserten. Antagligen var det en kombo av värme, stress och vätskebrist. Ingen höjdare direkt och inget jag vill göra om eller vill rekomendera. Å andra sidan så var det kanske lika bra att det hände just då...
 
Snart ska jag iväg och hämta lite flygblad och dela ut dem för Skäggetorpsdagen. Så jag fyller dagen med saker att göra. Är mer eller mindre rastlös just nu och har vandrat runt hela dagen för tillfället. Men inte helt lottlöst om jag säger så. Imorgon blir det till att börja jobba igen efter några dagars ledigt och jag ser fram emot det. Och jag undrar hur jag kommer att vara i sommar med 20 dagars ledighet när jag är så här rastlös efter bara några få dagar. Hmmmmm....ja ja! Men det ska bli skönt att få komma igång igen. På tisdag är det dessutom sista dramatillfället. Sedan blir det uppvisning med det också....får bara hoppas på det bästa...
Publicerat: 2014-05-04 @ 15:35:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!