Lediga men sena dagen

Slutkörd och ganska nöjd med mig själv. Dagen har egentligen varit riktigt lugn och stillsam. Ändå känner jag att jag är stort sätt utmattad. Kan vara så att jag känner av effekterna från gårdagen. Får bita ihop och inse att så är det i mellan åt. Skönt att man snart ska snarka även om det är lite väl sent och att jag borde ha lagt mig för några timmar sedan.
Tog ut lite intjänad tid så att jag kunde vara ledig idag då jag kände att det behövdes. Tack vare det känner jag mig lite mindre stressad. Har även hunnit med lite småsaker som jag har skjutit upp en tid nu.

Under kvällen har man varit på en grund utbildning på hyresgästföreningens expedition för att kompletera mig och mina kunskaper som jag måste ha nu när jag är med i styrelsen. Nästa tillfälle blir på måndag och det ska bli intressant. Det var givande och jag lärde mig faktiskt en del saker som jag inte visste om. Lärde känna lite nya människor och en del bekanta ansikten såg jag också. Men det blev lite sent kändes det som och nu är jag mer eller mindre slutkörd.
Har även varit hos min samtalsterapeft och gjort några tester för att se om jag får en diagnos eller inte. Inget jag ser fram emot men det kan ge de svaren jag egentligen visste eller så får man andra svar. Men det gör så mycket och lite mindre för andra möjligheter. Kanske kan af bli lite mer knäppta på näsan för att hjälpa mig.
Min samtalsterapeft ska även ringa min handläggare på af för att fixa att jag får förlängt på Medborgarskolan. Läkarintyget kan dröja en tid tydligen...
Publicerat: 2014-05-12 @ 23:55:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!