Tröttsam

En tröttsam dag som har gett mig mer än vad det har gjort tidigare en onsdag. Framförallt då jag tog mig sovmorgon och började vid lunch idag. Även om jag började sent idag så har dagen känts lång. Kom hem efter halv nio och kroppen var mer än bara bedövad.
Har suttit och gjort decoupage och förbryllat mig över alla påsksaker vi fått hem. Så mitt tema har varit påsk under eftermiddagen. Hann även med att gå till min samtalsterapeft och pratat. Behöver nu inte gå så ofta vilket är skönt. Å andra sidan har det varit en trygghet, men jag måste lära mig att stå på egna ben igen.

Under kvällen var det som vanligt kör och som alla andra veckorna var det power och energi. Känner att det börjar närma sig slutdatum även om det är ett tag kvar. Är mer eller mindre smått nervös, och jag borde inte vara nervös just nu. Då borde jag vara nervös över vad vi ska göra på dramakursen också. Där är jag inte nervös ännu. Hmmm...iderligt så underligt det är! Men jag är nöjd för tillfället och mer eller mindre slutkörd. Så fort i säng för min del nu. Det är ju en dag imorgon också som det så fint heter. Skönt att jag inte har saker att göra varje kväll. Det räcker med två kvällar i veckan. För jag känner att orken inte riktigt är med och jag har en tedens till att bli lite för stressad.
Publicerat: 2014-03-19 @ 22:07:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!